onsdag 14 november 2007

Annat: Victoria´s Secret Fashionshow 2007







Snart är det dags för en av årets höjdpunkter (enligt mig), nämligen Victorias Secret Fashionshow 2007! Inspelningsdatumet är faktist idag! I år kommer tyvär inte Gisele Bundchen att vara med och inte Tyra Banks heller. Men jag tror det blir bra ändå, för Spice Girls ska nämligen uppträda!

Snacka om att jag sitter bänkad framför tvn den 4 december då showen visas! Förra året var den på 3:an, vet faktist inte vilken kanal det är i år, men återkommer om det! Jag tycker alla modeller är otroligt vackra, men några favoriter är Ana Beatriz Barros, Jessica Stam (som nu är med i Roberto Cavalli för H&Ms reklamkampanj), Adriana Lima, Alessandra Ambrosio och Caroline Trentini! Vilka är era favoriter? :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å! FAn va kul :) Jag älskar VS-fashionshow, och skitnajs att spicegirls ska uppträda! längtar tills sändningen! Jag tycker nästan att det är bra att tyra och gisele inte är med i år, det behövs liksom nya ansikten och förut har showerna handlat så mycket om dom :)

Anonym sa...

förresten, måste bara säga att mina favvisar är alessandra amobrosio, jessica stam och miranda kerr :)

Anonym sa...

Det ska jag absolut se :D Deras shower är ju sjukt coola.

Hedvig sa...

clara: Just det, Miranda Kerr är också en grym tjej!
josie: jaa, värkligen!