onsdag 28 maj 2008

Ashley på premiären av Sex and the City filmen i NY









Igår dök Ashley upp på preimären av Sex and the City filmen i New York.
Jättekul att se Ashley på en premiär! Speciellt Sex and the City filmen, den är ju väldigt omtalad!
Hon ser bra ut såklart, men jag är inte så imponerad faktist.. Hade passat bättre med någon riktigt glammig klänning! Hon ser lite tråkig ut.. Dessutom har hon alltid håret sådär nuförtiden.
Nej, nu ska jag sluta klaga! ;)
Vad tycker ni om henne?
Ska ni förresten se filmen när den kommer till Sverige? Den har preimär den 21 juni :)

2 kommentarer:

Evy.blogg.se sa...

Jag hade helldre sett henne i en klänning faktsikt ;)

Anonym sa...

jag tycker hon såg riktigt söt ut där. Okej hon kanske kunde valt nåt glammigare när det var SATC premiären men annars tycker jag det där känns very Ashley:)