onsdag 7 maj 2008

Mary-Kate och Ashley på MET Costume Gala













Här är några av bilderna på Mary-Kate och Ashley från MET Costume galan.

Jag uppdaterar med fler bilder och fakta imorgon, då jag inte hinner idag.. Sorry

>>Här är alltså lite fler bilder från galan. Galan hölls på Metropolitan Museum of Art i New York och det var massor av kändisar där. Bland andra Blake Lively, Michelle Trachtenberg, Scarlet Johanson, Gisele Bundchen, Victoria och David Beckham, Mischa Barton, Rachel Bilson och många fler.
Både Mary-Kate och Ashley bar specialdesignade klänningar från Diane von Furstenberg.
Och frågan är självklart, vad tycker ni om deras klänningar? Och vilken var snyggast?
Jag själv tycker nog Ashley såg bäst ut! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ashley ser klart bäst ut! Mary-Kate ser ut som en gammal tant nästan. Det är något med hennes hår som gör det. :P

Anonym sa...

Men JÖSSES! :O

Ashley såg jättesliten ut... håret liksom?!

Men vad sjutton har MK gjort med ögonbrynen?? :O

Hedvig sa...

bea: Jaa, hon har någon sray tror jag som gör att det ser grått ut.. Inte så snyggt!
annap: Jag kan hålla med om att hon borde gjort något snyggare med håret.. och MK´s ögonbryn är helt gråa ju, vet inte vad hon har gjort, men det var inte snyggt.

Mia sa...

jag gillar ashely mest idag...men jag gillar inte att klänningen är öppen:/