söndag 9 september 2007

Mary-Kate tycker att det är jobbigt med paparazzis

Mary-Kate Olsen tycker att det är väldigt jobbigt att ständigt bli förföjd av paparazzis. "Den enda gången det är okej är på röda mattan" säger Mary-Kate till EW.com (Entertainment Weekly) i en intervju.
Hon vill absolut inte visa upp sig i bikini, även om hon skulle älska att bada i havet i Malibu. Därför har hon några regler för att försöka undvika paparazzis:
"Jag brukar tex. inte stiga ur bilen, jag har alltid livvakter runt omkring mig, jag bjuder hem vänner istället för att gå ut och äta och bara håller mig inomhus så mycket som möjligt.."
Anledningen till att hon inte vill visa sig i bikini är att hon inte vill att folk ska se för mycket av hennes kropp och att pressen ska skapa rubriker som smalast, ätstörningar och ohälsosamt. Mary-Kate tycker att pressen på henne har varit för hög. Just nu säger hon att hon mår bra men att det skulle kunna vända när som helst.

Jag tycker synd om Mary-Kate! Eller, egentligen är det ju synd om alla kändisar för att de ständigt måste bli förföljda av pressen och så. Man vill ju se bilder på dem men när man tänker efter skulle man ju inte själv vilja bli förföljd av galna paparazzis som desperat vill ha en bra bild..
Läs intervjun med Entertainment Weekly här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker också synd om henne. Tänk vad jobbigt att inte våga göra precis vad man vill. Fara till beachen och bada när det är något man älskar, bara pga paparazzina. Åh jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att ständigt vara förföljd så fort man lämnar huset!