torsdag 20 mars 2008

Mary-Kate och Ashleys förnyade kosmetik

Mary-Kate och Ashley har förbättrat hela deras kosmetik kollektion. Den är mycket mer sofistikerad och prydlik och den har inte längre den fyra år gamla photoshooten på varje produkt.
Titta själv HÄR.

Vad tycker ni? Skulle ni kunna använda deras smink?

Jag skulle nog kunna använda mycket av det, men inte allt glitter och så..
Jag tycker att det är bra att de inte har den gamla photoshooten också, för jag såg deras parfymer på Kicks för ett tags sedan och även om de luktar gott, så ger flaskan och bilderna lite fel uppfattning tror jag.. Det ser likom lite töntigt ut om ni förstår.

I alla fall är det ju jättekul att de gör så mycket! Smink är ju roligt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

deras parfymer?! vad heter dom? :O finns dom på kicks? :O va, vad har jag missat ?! :O