torsdag 27 mars 2008

Mary-Kate sågs på Sweet Paradise

Mary-Kate och Ashley har legat ganska lågt de senaste dagarna. Men Page Six såg Mary-Kate på Sweet Paradise, en dyknings bar på Lower East Side i New York i söndags.

Hon och hennes vänner körde fram klockan 2 på natten i två svarta Escalades.
"En Olsen gick in där," sa deras källa till reportern. När han frågade vilken Olsen han menade sa vittnet, "Jag tror det var den tjocka."

Även om det inte var kul sagt så antar jag att han bara försökte vara rolig.. Eller vad tror ni?

3 kommentarer:

Anonym sa...

om det var den "tjocka" så var det ju ashley? :P

Hedvig sa...

Helena; Alltså Ashley kanske inte är lika smal som Mary-Kate, men hon är ju inte tjock för det :P Och jag tror att han som sade det var ironisk, eftersom att Mary-Kate lidit av ätstörningar och är allt ifrån tjock så tyckte väl han att det var kul att säga "hon den tjocka" om du förstår ;) Ironi alltså.

Anonym sa...

Haha nej verkligen inte, de är ju båda väääldigt smala :) Men ja, nu förstår jag hur han menade, jag uppfattade det som att han trodde att han hade sett Ash nämligen :P