måndag 24 mars 2008

Mary-Kate och Ashley´s parfymer



Jag fick en fråga om Mary-Kate och Ashley´s parfymer. Jag skrev nämligen att jag sett deras parfymer på Kicks.
På den översta bilden ser ni deras första parfymer L.A Style och N.Y Chic, de har jag sett på Kicks för 170 kr/st. Tyvär hittar jag inte dem på Kicks hemsida och inte heller på Mary-Kate och Ashley´s hemsida.

På andra och tredje bilden ser ni de andra parfymerna. Jag har faktist inte sett dem förut men de heter Coast to coast Malibu style och Soho chic, de sitter ihop i en förpackning och kostar $15.99. Kan beställas HÄR.

Parfymen på den tredje bilden heter Coast to coast Tokyo Fusion och kostar $16.95. (Jag antar att den är nyast.) Den kan beställas HÄR.

Sådär :) Det är roligt att de gör parfymer tycker jag, men de borde göra roligare flaskor.. Och så borde det vara lättare att kunna köpa dem!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Dom kunde ha gjort mycket snyggare flaskor. Sen borde dom ta lite nya coola bilder å ha till omslaget. Dom där bilderna är ju flera år gamla. Men det här är för deras budget märke som dom säljer på walmart å såna ställen så då kanske dom inte vill att det ska se påkostat ut.

Hedvig sa...

betty: Jaa, flaskorna och bilderna borde de verkligen göra snyggare! Men samtidigt är det nog som du säger, att det är ett budget märke och att de inte vill att det ska se påkostat ut.

Anonym sa...

Jag har både L.A. Style och N.Y. Chic, och de köpte jag på en kryssning med Viking Line, de brukar ju ha de flesta parfymerna i Tax Free-butiken, fast alla kanske inte vill åka kryssning bara för att kunna köpa parfymerna. Men ibland kan man se dem i andra affärer där det finns parfymer. Man får väl hålla utkik och fråga olika affärer om de har dem inne!

Evy.blogg.se sa...

Åh va kul att dom gjort parfymer, det visste jag inte hihi ;)
Den första finns att köpa på kicks asså?

Anonym sa...

åh, tack! :) vet du om någon luktar gott då? ;)

Hedvig sa...

malin: Vad kul att du har dem! Joo, man får väl hålla utkik ;)

evy: Jag har sett dem på Kicks här i min stad i alla fall :)

AnnaP: Jag har för mig att de luktade gott i alla fall:) Kanske inte den godaste parfymen jag kännt, men helt OK!
Om du trycker på länken vid Coast to coast Tokyo Fusion kan du se en liten beskrivning om den där :)

Starlet sa...

Jag har N.Y. Chic -parfymen. Iaf den doftar gott. ;)

Anonym sa...

de finns på åhlens oxå :)