tisdag 22 april 2008

Lindsay Lohan arg på Ashley?

Igår kväll var Lindsay Lohan på Beatrice Inn i New York med hennes kompis Samantha Ronson.
Det har gått rykten i flera månader att de två tjejkompisarna skulle ha en relation - och att Lindsay gick mot återfall - men det är bara skvaller.

Ashley var också där, och enligt Page Six flippade Lindsay ur när Ashley närmade sig Samantha. En källa säger:

"När Ashley sa hej till Sam på Beatrice, skrek Lindsay 'Get your 15-year-old ‘Full House’ a - - away from my girlfriend,’ " (Jag översatte inte vad hon sa, men jag antar att ni förstår..)

Samantha var så inne i sitt DJande så hon ignorerade Lindsay vilket gjorde henne upprörd.
Tror ni på det här?
Det gör faktist inte jag. Jag kan tro att Samantha, Lindsay och Ashley var där samtidigt, men att Lindsay skulle bli så upprörd över att Ashley pratade med Samantha tror jag inte. Jag tror absolut inte att Linds och Sam är ihop heller!

Inga kommentarer: