lördag 19 april 2008

Mary-Kate på New Year´s Children celebration







Äntligen funkar det att ladda upp bilder! :)
För några dagar sedan var Mary-Kate på Children celebration of ‘New Year’s in April: A Fool’s Fete’ presenterat av Missoni på the Mandarin Oriental.
Det är en välgörenhetsgala för att hjälpa barn i nöd.

Vad tycker ni om hennes kläder då? Själv säger hon att hon kom från en photoshoot och inte hade tid att välja kläder. Då hade hon bara tagit på sig en klänning, ett hårband från Marc Jacobs och skor från Yves Saint Laurent och åkt till galan. När någon frågade om hennes outfit sa hon bara, "jag hade ingenting att ta på mig."

Jag är faktist inte så imponerad av hennes kläder, speciellt inte hårbandet..

På galan var också bland andra Leighton Meester, som såg fantastisk ut! :)

3 kommentarer:

Mia sa...

klänningen är för stor! men hon är söt:D

Anonym sa...

Klänningen var rätt cool även om jag har svårt för sånna där "stora" klänningar. Dvs långa och heltäckande :P Hårbandet ser ut som nån Matrix-grej, sjukt fult, haha.

Anonym sa...

Skrev fel blogg, har inte hunnit lära mig att jag har en ny, haha!