fredag 5 oktober 2007

Mary-Kate och Jessica Stam

Den Canadensiska modellen Jessica Stam och Mary-Kate är tydligen vänner.
Style.com han skrivit om Jessica och här är lite av vad de har skrivit på deras hemsida,

Finally, Stam gets a chance to eat and catch up with friends, including Mary-Kate Olsen, Christian Dior’s Alexis Roche, and Proenza Schouler’s Shirley Cook. They consider the Hôtel Costes for dinner, but decide to avoid the lobby scene and opt for an Italian restaurant in the Marais, where every pub is tuned to the European rugby matches.
“I feel awkward wearing couture when everyone else here is wearing rugby jerseys and jeans,” Stam teases. Believe it or not, in some parts of Paris, more attention is being paid to sports than fashion week.

Om ni vill läsa resten av den här "artikeln", tryck här.

Jag visste faktist inte att MK och hon var kompisar! Men det var kul att veta :) Jessica Stam är faktist en av mina favoritmodeller.
Jag skrev om henne här i bloggen för ett tags sedan, om ni vill läsa det, tryck här! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

vackra människor, verkligen :)

Anonym sa...

Varför är alltid bilderna i liten storlek? :(

Hedvig sa...

emma: jaa :)
minime: Menar du att jag ofta har bilderna i liten storlek, eller bara den här? Den här bilden, på Jessica och MK, var så liten.
Annars, de andra bilderna jag postar, är de små också? För jag har alltid de stora, alltså när man laddar upp bilderna får man välja storlek och jag tar alltid den största, (med vissa undantag)
Hm, jag vet inte vad jag ska göra..