måndag 8 oktober 2007

Två (nya..?) bilder


Hittade de här två bilderna på Mary-Kate och någon mer. Det stog att de var nya, men jag vet inte.. Om jag fick gissa skulle jag tro att de kommer från samma tillfälle då MK fotades med Cory Kennedy som jag postade för ett tags sedan. Men jag vet inte..
Lite tråkigt att det inte har kommit några nya bilder på dem, de är ju på modeveckan i Paris, de borde ju liksom gå på några visningar, shoppa eller vad som helst! ;P
Men men, hoppas det kommer!
Nu måste jag plugga biologi..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varifrån får du alla nyheter ifrån om olsen? :)

Hedvig sa...

joanna: Haha, jag vet inte om jag vill säga det :P Men jag har mina källor ;)

Anonym sa...

blä på dig! ;P
fast så länge du håller sidan uppdaterad så är de underbart!

Hedvig sa...

joanna: haha :) Kul att du gillar den alla fall :D Men om jag skulle ge ut mina källor skulle ju ingen läsa min blogg och då skulle jag ju blogga i onödan, haha :P