lördag 24 november 2007

Annat: En månad kvar till jul!

Idag är det faktist bara en månad kvar till jul! Jag älskar julen :) Det känns så mysigt. Julgran, ljusstakar, snö och julklappar!
Förra julen var jag borta, i Filippinerna. Det var värkligen jättekul men jag föredrar ändå att fira jul hemma. Därför längtar jag extra mycket till den här julen. Jag har liksom inte varit med om en svensk jul på två år snart.. Haha ;)
I alla fall så är det min favorithögtid!
Så.. Har ni önskat er något kul i julklapp än?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt klart min favorithögtid också. Har alltid älskat julen grymt mycket. Det är ju så sjukt mysigt, så hur kan man inte göra det liksom? ;) Förstår att det känns extra kul för dig också om du var utomlands förra året :D Måste varit härligt att vara på Filippinerna men samtidigt är det som du säger, man vill fira jul hemma :)

Anonym sa...

Åå vad kul å vara i Filipinerna:)Måste vart häftigt att fira julen i ett varmt land, helt annorlunda mot en svensk liksom. Thailandsresan blir som min julklapp:)åker den 6 Dec:P