torsdag 15 november 2007

Mary-Kate och Stavros igen?

Det har kommit nya uppgifter om Mary-Kates kärleksliv nu.
Både Perez Hilton och X17 Online menar att Mary-Kate har lämnat hockeyspelaren Sean Avery och börjat dejta Stavros Niarchos igen. De var ju ihop innan han blev ihop med Paris Hilton istället. Jag har för mig att MK och han var ihop ganska länge..
En källa till X17 Online säger sig ha sett de två ha varit tillsammans på Hyde i L.A i måndags..

Så, vad tycker ni? Var Mary-Kate och Stavros ett bra par och skulle de kunna bli tillsammans igen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, jag vet itne vad jag ska tycka.Jag tycker att stavros verkar vara en bra kille men det känns liksom lite fel när han har varit tillsammans med paris innan och så, även om mk hade honm först :) jag tycker att paris och mk verkar vara två totalt olika personer så jag undrar liksom om det är för at han verligen tycker om dem eller för att de är kända som han ville vara tsm med dom..

Anonym sa...

Jag tycker absolut att MK och Stavros ska bli tillsammans igen! Han är ju skithet. De passade bra tillsammans.

Hedvig sa...

clara: jag tycker precis likadant! Det känns så konstigt på något sätt, fast jag vill ändå att de ska bli ihop!
josie: Det tycker jag med och visst är han het!