fredag 2 november 2007

Rösta på Ashley!

Portrait Magazine har en omröstning om vem läsarna vill se på omslaget till december numret.

Alternativen är:
-Ashley Olsen
-Keira Knightley
-Chris Brown
-Ashley Tisdale
-Paramore
-Sean Kingston
-Ellen Page
-Nicole Richie
-Carrie Underwood
-NLT

Tryck här för att rösta! Hoppas ni hittar, det gjorde inte jag först men om man rullar ner lite så ser ni där det står Ashley Olsen och sen en typ pil där man kan trycka för de andra altenativen :)
Komentera gärna vem ni röstade på :P

3 kommentarer:

Starlet sa...

Hejsan! Jag röstade naturligtvis på Ashley Olsen. Två andra som jag gärna också hade röstat på är Keira Knightley och Nicole Richie. Jag läser din blogg flera gånger i veckan och tycker att den är jättebra (speciellt med bilder och fakta om MK och Ash). :) Fortsätt likadant!

Hedvig sa...

starlet: Hej på dig! Kul att du röstade på Ashley! Jag hade också velat rösta på Nicole, men tyvär fick man ju bara rösta på en..
Jag kommer fortsätta blogga och tack för att du gillar den :) Fortsätt komentera! :D

Anonym sa...

Röstade såklart på Ashley men hade velat lägga en röst på Nicole också, såklart. Men det gick ju inte tyvärr.