söndag 25 november 2007

Ashleys nya hus















Ashley har nyligen köpt ett hus i Hancock Park! Hon har betalat 11,6 milioner dollar för det.. Det är mycket pengar ;)

Ska jag vara ärlig tycker inte jag huset ser sådär jättelyxigt ut där inne. Men det är nog inredningen, den gör nog Ashley om sen. Jag antar att det bara är något som de har anordnat. men annars ser huset mysigt ut tycker jag! :) Det verkar lite privat och det är ju bra eftersom att Ash inte älskar paparazzis.. Kul för henne!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart hus tycker jag. Kunde inte bli mer perfekt!

jeanette hedberg sa...

gud va mysigt hus, precis lagom stort (:

Anonym sa...

jag tycker att huste såg jättemysigt ut :) det kommer nog bli jättefint där inne när hon får inreda sen!

Anonym sa...

Jag tycker huset ser jättemysigt ut!

Anonym sa...

Ashley lär ju göra om huset rätt mycket. Kan tänka mig att dom har bra smak när det kommer till inredning också:)Mysigt hus! Det är ju ett alldeles lagom stort hus om man bor en bara. Skulle nog kännas lite ensamt å bo i ett stort mansion...