fredag 16 november 2007

Mary-Kate och Ashley på Seventh on Sale galan i N.Y



















Här är Mary-Kate och Ashley på the Seventh on Sale Black-Tie Gala i New York. Det kommer massor av designers och kändisar dit för att samla in pengar till AIDS-välgörenhet.
De går med varsin man som ni ser, de är designers. Ashleys heter Francisco Costa och Mary-Kates Giambattista Valli.
Vad gillar ni MKs skor då? De kommer från Giambattista Vallis (designern som MK går med) vår 2008 kollektion och har redan synts på Victoria Beckham. Jag tycker de är sjukt snygga! Väldigt speciella men coola!
Båda ser ju fantastiska ut! :)
(Tryck på bilderna för att se dem i ett större format!)

6 kommentarer:

BettY sa...

Wow vad snygga dom var där!!Älskar MKs skor:)Skitcoola!!

Anonym sa...

Jag tycker att skorna är riktigt coola men en fråga bara, hur orkar man går runt i så höga klackar en hel kväll? :O Jag skulle ramla och bryta benet :P

BettY sa...

bea: Det har jag också undrat litegrann. Hon orkar förmodligen det för att hon väger så lite. Så det blir nog inte så påfrestande för hennes fötter då:P

Anonym sa...

Shit vad lika dom har "blivit" :P

Anonym sa...

Jag tyckte ash var skitsnygg i sin klännig, och mks skor var skitsnygga, men jag tyckte inte rikitgt att dom passade till hennes klänning.. fast hon var såklart snygg ändå i think :)
Kul det där med designarna :)

Anonym sa...

Ashley's klänning är så grymt snygg alltså. Tycker hon var mycket sötare där än MK. Men Mary-kates skor var sjukt coola.