lördag 14 juni 2008

Mary-Kate pratar med The Independent

The Independent publicerade en intervju med Mary-Kate igår, det är en del av promote kampanjen för The Wackness.

Den förklarar hur Mary-Kate blev inblandad i The Wackness. The Wall Street Journal rapporterade att hon från början hade gått på en vanlig audition för rollen som Stephanie, men här menar hon att hon bara provspelade.
"Jag läste manuset och tyckte att det var riktigt kul. Jag provspelade och fick rollen," sa hon till tidningen. "Jag går igenom samma process ganska mycket varje gång, och sedan träffade jag Jonathan. Han är verkligen en bra kille och han är en väldigt duktig regissör. Jag hade sett All the Boys Love Mandy Lane som jag tyckte var väldgt bra gjort och jag var ivrig att få jobba med honom."

Om kyssen med 64-åriga Ben Kinsley i The Wackness säger hon: "Det var ganska overkligt. Han är väldigt proffesionell och fick mig att känna mig bekväm och det var ganska coolt."

I artikeln står det också om hennes och Ashleys förändrade relation och att deras nuvarande karriärer skiljer sig ifrån varandra mer och mer.

Mary-Kate svarar också på frågan om hennes kamp mot anorexia:
"Jag har aldrig pratat om det. Det har aldrig varit accepterat eller förnekat."

Hela artikeln kan du läsa HÄR.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså, att Mary-Kate gillar Mandy Lane kanske man får filtrera lite... hur ofta hör man någon kritisera en "gratis lunch"...? ;)

ANyway, jag tror också starkt på den filmen! Jag och några tjejpolare ska se den ikväll på svenska premiären =)