måndag 9 juni 2008

Ny blogg?

Nu är det så att jag har tröttnat lite på Blogger.. Jag tycker det verkar bättre när man kan ha olika kategorier och så.
Jag funderar på att byta till blogg.se, webblogg.se eller liknande. Vad tror ni om det? Rekomenderar ni någon annan bloggsida kanske?

Sen kommer problemet att jag är jättedålig på design och liknande (datorer över huvud taget).. så jag undrar om någon där ute skulle vilja hjälpa mig att göra en snygg header eller bara hjälpa mig med designen? :) Lämna en kommentar i så fall eller skriv ett mail: olsentwinsblogg@hotmail.com.

7 kommentarer:

Anonym sa...

blogg.se är grymt bra!

Anonym sa...

tycker du ska byta till blogg.se, lättaste koderna om du ska fixa design, förutom tjejsajten.se då! :)

Anonym sa...

håller med de andra och rekommenderar varmt blogg.se .. typ lättaste bloggsidan : )

Anonym sa...

byter du till blogg.se så kan jag hjälpa dig. :)

Hedvig sa...

Tack allihopa! Det blir nog blogg.se :)

parre: Ååh, tack vad snällt! :D

Anonym sa...

Vad är din nya blogg nu då?

Anonym sa...

Jag hade ju också på blogspot tidigare som du nog vet och där var det svårare att fixa med layouten och sånt och bilderna försvann även ibland. Så jag tycker absolut att du ska byta till blogg.se:)