fredag 13 juni 2008

Mary-Kate tillbaka i det hårda festlivet?

Både In Touch Weekly och National Enquirer har den här veckan skrivit om att Mary-Kate är tillbaka i sitt hårda festande. Båda tidningarna skrev om kvällen då Mary-Kate lämnade Foxtail och ramlade utanför bilen framför alla kameror.

Egentligen har tidningarna spekulerat om detta sedan hennes vän Heath Ledger´s död, en händelse som hon inte vill prata officiellt om - inte till Elle heller. Och antydanden i Elle om att hon och Ashley bråkar en del, hennes frånvaro från CFDA Awrds och relationen med den hårt festande Nate Lowman, är saker att oroa sig för.

Vad tror ni om det här? Jag kan tänka mig att Mary-Kate festar en hel del, men att det är ohälsosamt mycket..? Hoppas att hon tar det lite lugnare i fortsättningen och att hon mår bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

National enquirer skriver lika mkt skit som star så dom två tidningarna kan man nästan helt utesluta. Jag tror inte att MK festar för mkt. Och på den där bilden så tror jag hon snubblade av misstag och inte för att hon var full.

Hedvig sa...

betty: Nej, National Enquirer verkar faktist inte vara någon seriös tidning.
Jag tror inte heller att hon ramlade för att hon var full. Det var nog bara väldigt mycket trängsel där just då..