onsdag 19 december 2007

Annat: Jamie Lynn Spears är gravid!

Britney Spears lillasyster Jamie Lynn är gravid! Hon har gjort en intervju med OK Magazine och där berättar hon om nyheten. "Det var en chock för oss och så oväntat"
Pappan är Casey Aldridge och 16-åriga Jamie är i tolfte veckan.
Hon gjorde intervjun med mamma Lynne säger "Jag trodde inte att det var sant. Hon har alltid varit så ambitiös, hon bryter aldrig regler, kommer aldrig hem sent, jag var chockad. Hon är min 16-åriga baby"

X17 Online skriver att Britney nekar till systern graviditet, men eftersom att Jamie har gjort en intervju om det så borde det ju vara sant..

Kul för henne, men jag skulle absolut aldrig vilja ha barn vid 16 år! Aldrig! Men om hon vill behålla barnet så är ju det upp till henne. Hoppas bara inte att det går lika utför som det gjorde för Britney..

3 kommentarer:

Starlet sa...

Oj, det här var verkligen en spännande nyhet! :D Hoppas bara att det är sant. Det är säkert "baby-boom" i Hollywood, för jättemånga kändisar ska få eller har fått barn på sistone. Kul! ;D

Cecilia sa...

ajajaj, det här slutar nog inte bra... såg en dokumentär om britney förut, och påmindes om hur söt och snäll hon framståg i media för några år sedan, och vilken go tjej hon verkade vara. tänk så det kan gå

Anonym sa...

Helt seriöst så börjar det ju inte så jävla bra för henne måste jag säga :P Mamma vid 16 liksom. Okey, det är inget fel med det. Men hon är Britney's lillasyster. Kanske kommer paparazzina förstöra henne lika mycket som de gjort med Brit.