fredag 21 december 2007

Lauren Conrad gillar Mary-Kate och Ashley

The Chicago Sun-Times har nyligen gjort en intervju med Lauren Conrad. Där avslöjar hon att hon är ett stort fan av Mary-Kates och Ashleys stil.
Så här säger hon,

"Jag har alltid älskat hur Ashley Olsen klär sig. Jag älskar Olsen tvillingarnas stil. De vill verkligen prova allt. De här tjejerna följer inte en trend, de skapar sina egna trender.
Vem som helst kan öppna en tidning och klä sig hur någon säger åt en att klä sig. Det tar tid att skapa en stil och Olsens är modiga och tar risker. Jag har bärt hela kollektionen."

Jag vet inte riktigt hur Lauren klär sig, men jag har aldrig fått uppfattningen om att hon har samma stil som Mary-Kate och Ashley..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

tycker hon klär sig riktigt bra, i alla fall när man har sett henne i "the hills". :D

BettY sa...

Lauren klär sig bra, men ganska långt ifrån Olsens stil. Hon har väl bärt kläder ifrån deras kollektion som hon säger, tror inte att hon försöker klä sig som dom gör dock.