lördag 15 december 2007

Mary-Kate och Ashleys respons angående PETA

The Socialite’s Life har fått en exklusiv respons från någon som står nära Mary-Kate och Ashley angående PETAs påhopp om att de bär päls.

Enligt källan:
Mary-Kate och Ashley är inte överaskade över PETAs attack mot dem. De har alltid fått klagomål på deras mode stil, så de blev inte alls chockade över det här påhoppet. De tycker att det är tråkigt att PETA lägger hela sin tid, sina pengar och resurser på att attackera dem och andra kändisar när de istället kan ägna sig åt att göra någonting bra för djuren.

Jag tycker värkligen inte om att de bär päls, men jag förstår att de vill försvara sig.. Vad tycker ni om det här?

3 kommentarer:

Anonym sa...

En del av PETAs arbete MÅSTE ju bestå av att uppmärksamma kändisars pälsklädsel. M-k och Ash är ju utnämnda modeikoner som hur många som helst (speciellt unga) tar efter och att tvillingarna då säger att PETA borde lägga tid på annat är bara dumt. Sen kan jag inte förstå hur M-k och Ash tänker i pälsfrågan. Har de ingen som helst medkänsla med djuren?

Jag tycker verkligen om deras klädstil men att de använder päls är ett STORT minus...

Anonym sa...

det var förövrigt jag som skrev kommentaren ;P

Anonym sa...

Tycker det var lite lamt försvar. Visst borde PETA ägna sin tid åt att göra någonting bra för djuren, men det är ju faktiskt precis det de gör när de "attackerar" kändisar som MK och Ash. Skulle Olsens sluta bära päls skulle de säkerligen få fler människor att sluta.