fredag 28 december 2007

Mary-Kate och Ashley style: Events Part 1

Jag tänkte försöka göra lite kollage på vad Mary-Kate och Ashley har haft på sig på olika events. Jag har inte photoshoot eller något annat bildprogram, så jag gör i paint. Hehe, det kanske inte blir det bästa, men men..
Det här hade MK och Ash på sig i maj 2004 vid premiären av deras film New York Minute, som lämpligt nog hölls just i New York. (Det var även en premiär av filmen i Los Angeles.)

Jag tycker bådas klänningar är snygga. Inte riktigt den stilen de har idag, men ändå.. ;)
Vems klänning gillar ni bäst?

(Tryck på bilden för att se den i ett större format)

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag måste nog säga Ashleys ;)

Starlet sa...

Jag gillar båda klänningarna, men själv skulle jag nog hellre använda Mary-Kates klänning. :) Ashleys skor är snyggare än Mary-Kates.