söndag 27 januari 2008

Ashley på semester i Mexico (februari 07)

Mary-Kate och Ashley är ju inte direkt några tjejer som vi är vana att se på stranden.
Men i februari förra året var hon på semester i Mexico och där solade hon faktist! Fast hon hade ju t-shirt.
Jag undrar varför de inte brukar sola så ofta.. Kanske för att de inte vill visa upp sig badkläder? Eller för att de har känslig hud? Det ser ju lite så ut, Ashley är lite rödbränd på de här bilderna..
Hoppas de visar sig på playan nu i sommar, för vi brukar ju vara vana att se dem såhär, trots värmen..

(Tryck på bilden för att se den större!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

I love your blog!!

Cecilia sa...

sant!

Anonym sa...

läste nånstans att de inte vill visa upp sig i bikini för parazzina men jag vet inte skert om de är anledningen men skulle ju kunna vara så..

Evy.blogg.se sa...

Jaha haha hur gammal trodde du att jag var då? ;)

Anonym sa...

Jag tror det har att göra med alla papparazzis. Har läst någon intervju med Mary-kate där hon sagt att hon visst gillar att vara på stranden och sola men att det är som att be om bikinibilder. Så därför håller dom nog sig borta från stränder. Stackars dem :/

Anonym sa...

äter man dåligt så fryser man lätt.. kan ju vara därför dom har mycket kläder på sig också, iaf anledningen till MK har på sig mycket kläder.

När jag inte ätit på ett par dagar så fryser jag bara jag tittar ut genom fönstret :P