torsdag 17 januari 2008

Är Ashley tillbaka med Jared Leto?

US Magazine skriver nu att Ashley möjligtvis (pånytt) dejtar sitt ex från 2005, Jared Leto.
En källa såg dem hålla händerna på Art of the Elysium galan. "De såg ut som ett par och de hånglade."

En annan källa nekar istället till de här ryktena. "De är inte ihop igen. De är kompisar."

US Magazine-nummret kommer ut i den här veckan och då kommer antagligen fler detaljer.
Jag kan tänka mig att de är kompisar, men att de är ihop igen vet jag inte.. Han är ju trots allt 36 år.
Men jag kan förstå att Ash föll för honom 2005! Dregel alltså.. Nu ser han ju mer ut, såhär.

2 kommentarer:

Frida sa...

ja jäklar vilken skillnad.. hellre 2005 såklart! :)
hahaha ;)

Anonym sa...

Jag tror dom är kompisar bara faktiskt. Men Jared skulle man ju knappast tacka nej till:)