söndag 19 augusti 2007

Annat: Paris Hiltons nya klädkollektion



































Paris Hilton har ju nu lanserat en ny klädkollektion på Kitson i L.A. I torsdags när Paris skulle visa sin kollektion var det mycket folk och alla var ivriga att få se kläderna. Fast de var nog ivriga att få se Paris också tror jag.. :P
Polisen fick spärra av gatan pågrund av all uppståndelse och det fanns även en helikopter i luften.
Kollektionen heter Paris Hilton och den innehåller skor, handväskor, klänningar, t-shirtar med henne själv på, satin toppar och massor annat! Paris Hilton stog själv i kassan.
Jag tycker kläderna ser snygga ut! Hennes guldiga klänning var jättesnygg och man såg att den hängde där (på bild 10 och 11.) Mycket folk som sagt..

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillade inte den klänningen så mycket. inte hennes byxor heller. men jag gillade hennes t - shirtar! coola.

Hedvig sa...

cassandra: Nej, byxorna var inte så snyygga.. Men klänningen tyckte jag iaf var snygg! :P

BettY sa...

Av bilderna jag har sett ifrån hennes kollektion så ser det mycket bra ut!Tror absolut att det kommer sälja bra där på kitson:)Paris klänning var jättesnygg!

Hedvig sa...

betty: ja, jag tror också att det kommer att sälja bra! Vem skulle liksom inte vilja ha något Paris hilton har designat? :P Nu lät jag som värsta Paris-fanet men men ;)

Anonym sa...

Jag gillar Paris, hon är cool. Och det verkar hennes klädkollektion också vara. Klänningen i guld hon bär är skitläcker. Tror nog hennes kläder kommer sälja jättebra på Kitson. De verkar passa in där.

Hedvig sa...

Jaa, de gör nog det!