tisdag 28 augusti 2007

Köp Elizabeth and James online!

























Mary-Kate och Ashleys nya klädlinje Elizabeth and James (det har jag fattat att dom kallar den.. eller?) som man "ska ha råd med" finns nu att köpa på internet. Här kan ni köpa dem om ni vill. Priserna ligger från 95$ till 450$. Det är ju då från ca. 700 till 3000 svenska kronor.
Det är ju inte jättebilligt tycker inte jag.. Fast det kunde ju ha varit dyrare!
Men kläderna är ju skitsnygga! :D Jag säger inte det nu bara för att jag skriver om Mary-Kate och Ashley, jag tycker värkligen det! Alla kläder är så enkla och snygga!
Mina favoriter är den där leopard-mönstrade jackan, den där rosa tröjan, den grå stickade tröjan med något mönster på och den översta är jättesnygg! Ärligt nu, så är det inget jag inte skulle vilja ha!
Loves it!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja kläderna var rätt snygga.. fanns en del jag skulle kunna tänka mig :) men lite billigare kunde det gott va haha

Hedvig sa...

anonym: jaa, haha :P

BettY sa...

Dom var jäkligt snygga måste jag säga!Men det kanske inte är så konstigt då Olsen systrarna har så bra klädsmak:)