lördag 23 februari 2008

Ashley har visat the Row i Dallas

Ashley visade The Row i Dallas för inte så länge sen. Det var ett dämpat event med väldigt lite fotografer och annan media. Men en tjej vid namn Jane var där och såhär skriver hon:

"Jag fick en inbjudan till en visning av The Row på Forty Five Ten i Dallas, det var Ashley som var värd.
Hon var så snäll och försiktig, men väldigt hjälpsam och tog hand om alla besökare! Hon bar en beige tröja och läderbyxor från the Row och de knähöga Balenciaga stövlarna. Trots de 15 cm höga Balenciaga skorna, var hon 'pixie-sized' (antar att det betyder unjefär jätteliten?), en av de minsta personerna jag någonsin sett! Det var ändå så coolt att se henne och kollektionen var fantastisk, jag älskar de små delarna jag fick!
Jag kan inte komma över deras jeans kolletion, det är den bästa!"

Det låter ju bra! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättebra sida, har nyss hittat hit men kollar varje dag nu:)
Tycker dock att citat inte bör översättas...hade varit bättre om du lät det stå på engelska, de flesta som läser här förstår nog ändå.
kram!