torsdag 28 februari 2008

Mary-Kate och Ashley ska publicera en bok!

People Magazin meddelar att Mary-Kate och Ashley ska bli författare!

De ska publicera en bok kallad Influence, som ska innehålla "de mest intressanta, utmanade, kreativa människorna vi känner - de som har hjälp till att bereda en väg för oss och våran generation," sa Ashley i ett uttalande.

Människor som kommer finnas med i boken är Christian Louboutin, Lauren Hutton, Terry Richardson och Bob Colacello, alla som har påverkat Mary-Kate och Ashley själva.

"Ashley och jag intervjuade de människorna som har inspirerat oss, med hoppet om att de ska inspirera och lära andra," sa Mary-Kate.

Influence kommer att bli en 'coffee table' bok och den kommer att publiceras av Penguin Young Readers. Den kommer att inehålla massor av bilder på Mary-Kate och Ashley, speciellt osedda bilder och personligt material.
Förhoppningsvis kommer den att släppas i höst.

Åhh vad roligt! :D Den boken kommer jag lätt att försöka få tag i. Det dröjer nog lite längre tills den kommer till Sverige men det går säkert att beställa från någon sida! Jag har faktist tänkt lite på att Mary-Kate och Ashley borde skriva en bok. Alltså en stilbok som den här kommer att bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lätt att jag kommer köpa den boken! Ser jag framemot.