söndag 10 februari 2008

Ashley har visat upp The Row

Nu har Ashley visat upp The Row på små visningar under NY Fashion Week. Tyvär var inte kameror tillåtna där så det finns inga bilder.
Men en medlem på The Fashion Spot har faktist sett kollektionen. Såhär skriver hon,

"I måndags gick jag för att se The Row i NYC och Ashley var där. Hon ledde mig genom kollektionen och hon är väldigt kunnig om material, konstruktion osv.
Klädmässigt var hon inte precis snyggast jag sett henne; otvättat hår, grå stickad tröja, jeans, de svarta knähöga stövlarna hon alltid har och en blå scarf från The Row. Hennes vän som också var där såg mycket bättre ut i en tunn t-shirt från The Row med en svart ullbustier över (också The Row).

Jag var bara där i 15 minuter så jag har inte så mycket skvaller (och inga bilder, tyvär lät de mig inte ta med min kamera in, inte ens för att ta bilder på kläderna till våra arkiv). Den enda detaljen som fick henne att verka som en sorts brat var att när deras PR direktör skulle förklara något för mig och Ashley kom och behövde uppmärksamhet för någonting så hon höll på att säga sitt namn upprepade gånger, som en 4-åring gör. Menförutom det var on jättetrevlig.

I alla fall ville jag dela det här med er för att det var den första gången jag träffade henne!"

Undrar om Ashey brukar uppöra sig som en brat..? Hon kanske bara var lite "uppspelt" och otålig. Hon visade ju trots allt sin och Mary-Kates kollektion på NY Fashion week!

1 kommentar:

Anonym sa...

ah, låter som om hon beskriver klädseln med blåa sjalen du har något inlägg neråt!