fredag 15 februari 2008

Tips: Weeds på tv

Weeds ska börja sändas på tv här i Sverige! Jag har faktist länge funderat på att ladda ner den senaste säsongen där MK gästspelar, eftersom jag skulle vilja se det, men det har aldrig blivit av.
Det börjar imorgon bitti klockan 09.25 på Canal + First.
Enligt mig, inte den bästa tiden och absolut inte den bästa kanalen eftersom att jag inte har den.. Så himla typiskt!

Weeds handlar om en mamma med två barn som säljer maruijana för att försörja sig. Eftersom att MK är gästspelare så har hon inte så stor roll.. Jag har sett några klipp där hon är med och jag har uppfattat att hon spelar mammans sons flickvän.
Jag tycker det verkar bra, så det kanske blir att jag laddar ner det ändå ;)

>>Om ni ska kolla och förväntar er att få se Mary-Kate så vill jag bara säga att hon inte är med i första avsnittet!

2 kommentarer:

Evy.blogg.se sa...

Åh jag har oxå velat se den serien från början den gick på 5 för längesen har jag för mig. Jag vill speciellt se M-ks gästroll vet du vilka avsnitt hon är med i? ;)

Svar; Ja det är riktigt skönt.
Ja jag håller med dej.

Evy.blogg.se sa...

Svar; Ja jag vet lite tråkigt att alla bara försvunnit eller vad man ska säga ;) Ja tur vi har varandra iaf heheh.

Jaha okej ska nog se en snutt nu ;)