fredag 22 februari 2008

Mary-Kate och Ashley: Festbilder





Trots att vi läser mycket om hur mycket Mary-Kate och Ashley festar så finns det inte så mycket bilder på när de gör det.
Men jag har letat runt lite och hittat några i alla fall ;)
De flesta (faktist alla utom den översta) är från deras födelsedagsfest i sommras.
Jag antar att de inte kommer med på några festbilder eftersom att det kanske inte är några paparazzis på de ställena de går ut, och det är nog skönt för dem.. Tycker det är bra att de i alla fall får festa i fred.

>>Vill också tacka er som kommenterar! Det blir jättemycket roligare att blogga när man får lite kommentarer :)

3 kommentarer:

Evy.blogg.se sa...

Va kul att du la upp lite partybilder ;)

Anonym sa...

Jag tycker det är lite roligt att de där bilderna är från en svensk tidning, typ Veckans Nu! eller vilken det var. Har inte sett de där bilderna någon annanstans liksom.

Hedvig sa...

evy: Jaa :)
josie: Jag har för mig jag såg bilderna på någon sida i sommras men att de sedan togs bort. Så kanske en svensk tidning publicerade dem.. För jag tror inte det var meningen att bilderna skulle läcka ut på internet, men jag vet inte helt säkert..